Rapportering for mottatt tilskudd i 2022 til innkjøp av digitale læremidler
Tilskudd til innkjøp av digitale læremidler
Dette rapporteringsskjemaet skal fylles ut av skoleeier (kommune eller fylkeskommune). Det skal leveres ett skjema per søker.
Frist for rapportering er 1. februar 2023.
Gjennom den teknologiske skolesekken ble det i 2022 delt ut 60 millioner kroner til innkjøp av digitale læremidler. Kommuner og fylkeskommuner som mottok tilskuddsmidler er forpliktet til å sende inn rapport, ref. tilskuddsbrev.
Lenke til utlysning av tilskudd til innkjøp av digitale læremidler i 2022.
Rapporten har to deler. Første del har spørsmål om erfaringer med tilskuddsordningen og vurderinger av den. I andre del blir tilskuddsmottaker spurt om fag, trinn, læremidler og beløp som er brukt gjennom ordningen. I tillegg ber vi om opplysninger om hvor mye penger (tilskudd og egenandel) som er brukt til tiltaket.
Du kan navigere frem og tilbake i rapporten, du kan lagre underveis og du kan komme tilbake og fullføre når all informasjon er på plass.
Kvalitetsveilederne til Udir støtter arbeid med forståelsen av læreplaner i profesjonsfellesskapet.
Hvis ønskelig; gi en kort beskrivelse av hvordan dere har jobbet med innkjøp av digitale læremidler.