Frist for svar
15. februar 2021
Publisert dato
18. november 2019
Vår referanse
2019/11410

Rapportering for tilskuddsmidler til innkjøp av digitale læremidler

Støtte til innkjøp av digitale læremidler

Dette rapporteringsskjemaet skal fylles ut av skoleeier (kommune eller fylkeskommune). Det skal leveres ett skjema per søker.

Gjennom den teknologiske skolesekken ble det i 2019 delt ut 68 millioner til innkjøp av digitale læremidler. Kommuner og fylkeskommuner som mottok tilskuddsmidler er forpliktet til å sende inn rapport, ref. tilskuddsbrev. Frist for rapportering er 1. februar 2020.

Lenke til utlysningen for innkjøpsstøtte for digitale læremidler 2019

Rapporten har to deler. Første del har spørsmål om erfaring med tilskuddordningen og vurderinger av den. I andre del blir tilskuddsmottaker spurt om fag, trinn, læremidler og lisenser kjøpt gjennom ordningen.

Du kan navigere frem og tilbake i rapporten, du kan lagre underveis og du kan komme tilbake og fullføre når all informasjon er på plass.

Det har vært lett å forstå tilskuddsordningen.
Dersom noe har vært vanskelig: hva har vært mest utfordrende?
Velg ett eller flere alternativ
Hvilke av kriteriene for ordningen er det mest utfordrende å imøtekomme?
Velg ett eller flere alternativ
Tilskuddsordningen har ført til økt bruk av digitale læremidler.

Hvis nei/vet ikke: Gi en kommentar.

Vi har benyttet veileder for kvalitet i læremidler

Foreligger pt. for faget matematikk.

Tilskuddsordningen har ført til bedre kvalitetssikring i egne innkjøpsprosesser.
Vi vurderer at læremidlene vi kjøper gjennom tilskuddsordningen er av høy kvalitet.
Kommentarer/forslag til forbedringer

Vi ønsker innspill som kan gjøre prosessen mer hensiktsmessig for tilskuddsmottakere. Forslag til forbedringer mottas med takk!